Terbaik Sepanjang Minggu

Jumaat, 24 Ogos 2012

[GR HOT] GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN USTAZ DON DANIAL & HUSNA ZAHRY


 PERTAMA SEKALI MT nak ucapkan tahniah dan semoga perkahwinan diberkati kekal ke akhir hayat kepada pasangan yang baru dinikahkan, pendakwah dan pengacara rancangan popular di TV Al Hijrah, 30 Minit Bersama Ustaz Don, Ustaz Don Danial dengan pasangannya.

Menurut maklumat Ustaz Don yang berasal dari Pulau Pinangtelah selamat diijabkabulkan di kampung halaman isteri beliau iaitu di Balik Pulau, (kampung ayah den ni} semalam.Dua-dua anak jati penang ni..hehehe.

 Tanpa sebarang publisiti, hebahan media melampau-lampau, siaran langsung media namun hanya majlis yang ringkas dan sederhana beliau berkata"Saya hanya bersederhana. Yang penting ialah pengisian selepas kahwin.” – Amin Idris, Personaliti Al-Hijrah

Menurut sumber lagi majlis kenduri sebelah wanita akan diadakan esok 25 Ogos 2012 manakala Ustaz Don pula akan diadakan di Dewan Kuis pada 1 September 2012 di mana beliau merupakan tenaga pengajar di situ.

Risik-risik juga mengatakan isteri beliau seorang doktor...Alhamdulilah. Menurut Ustaz, mereka bertunang 6 Mac lalu setelah berkenalan lebih 4 tahun. Lama gak tu, kalau ada jodoh tak ke mana kan Ustaz.Isteri beliau belajar Jurusan Perubatan di Universiti Kaherah, Mesir

 Jom ushar gambar-gambar perkahwinan beliau








Kad undangan perkahwinan juga unik dan menarik...ceria gitu!!hehehe




 Sumber gambar disedut-sedut di:-ArtmospherePhotography


Catatan :- Megat Terawis =P "Like Facebook Page : http://www.facebook.com/pages/GuRiNdAm-RaSa/202342826515715

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arkib Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...