Terbaik Sepanjang Minggu

Isnin, 3 Januari 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011 SEMUA

ARRGGHHH...Penatnya sepanjang tahun 2010 ni. Banyak benda dah aku buat tp byk juga yg belum settle rasanya. Last2 trpksa juga la masukkn ke dlm agenda 2011.

Tapi xmengapa, dh mcm tu la slalunya. Hanya angka tahun je berubah tp keje hariannya tetap la cam2 jugak kn. ANgka?? adrrgghh tidak. Rupanya angka umur aku juga telah bertambah setahun lagi..uhhh...sudah tua rupanya aku

Penghujung tahun 2010 aku dh jrg sgt dpt mnulis di blog aku..keje d ofis mbataskn sementara ditmbah plak dgn mud yg ilang sbb blog lama aku diblock tnpa dpt aku mmberi alasan yg munasabah..sabr je la

2011..kita mulakan azam baru, kita cuba yang terbaik utk kehidupan kita...apa agaknya ek???

Selamat tahun baru 2011 semua....!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arkib Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...