Terbaik Sepanjang Minggu

Isnin, 7 Oktober 2013

[GR LUAHAN] ANAK GADIS MASA KINI

Sekadar hiasan

Salam rakan2 semua,saya sorang ibu tunggal yang mempunyai 5 org anak,yang menjadi masalah saya ialah anak perempuan sulong saya telah mengikut sorang lelaki dan tak mau balik kerumah terus,telah bermacam2 pujuk saya dah buat tapi dia tetap tak mau balik,di suroh nikah dia tak mau,jk saya cakap lebih2 saya akan di maki hamun,skrg saya cuba berkeras dgn dia dan mencari dia dirumah sewa kwn2 dia,saya jgk yg kena maki dan tak berjaya bwk dia balik kerumah,skrg anak saya tutup talipon dan saya tak dpt hubungi dia lg,dsini dapat lah kira nya sahabat memberi pendapat cara untok berubat anak saya ni supaya dia kembali semula kerumah dan supaya dia tidak lagi berkeras,saya terpaksa menanggung semua ni sendiri sebab bekas suami saya tak mau ambil tahu lagi masalah kami anak beranak wlau pun saya telah bercerita pada dia...
Sent by Maxis from my BlackBerry� smartphone
.....................................................................

CATATAN luahan di atas merupakan satu luahan oleh sahabat kita dalam ruangan forum di Sahabat Interaktif Malaysia (SIM). Wanita di atas yang merupakan seorang ibu kepada anak gadisnya yang telah mengikut seorang jantan dan tidak mahu pulang ke rumah

Beliau memohon bantuan kepada rakan-rakan yang mempunyai sebarang pandangan bagi menyelesaikan masalah beliau. Jika anda di tempat beliau, apakah tindakan sewajarnya bagi anda sebagai ibu gadis tersebut?

...................................................................................

Catatan :- Megat Terawis =P "Like Facebook Page : http://www.facebook.com/pages/GuRiNdAm-RaSa/202342826515715

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arkib Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...