Terbaik Sepanjang Minggu

Sabtu, 18 Mei 2013

[GR SEWEL] KEGILAAN ORANG JEPUN~~ MINYAK WANGI PERISA KENCING BUDAK SEKOLAH PEREMPUAN !!



MINYAK wangi di atas kelihatan biasa sahaja. Dihiasi watak animasi yang sinonim dengan warga Jepun, maka ianya kelihatan menfokuskan pengguna remaja
Namun inovasi terbaru pengeluar produk ini bagi memenuhi selera warga Jepun yang terkenal dengan kegilaan melampau (tamadun & teknologi tinggi tanpa agama..camni la jadinya) maka keluarlah pewangi ini, bauan lain dari yang lain.
Produk ini dikeluarkan oleh pengeluar alat mainan dewasa berpengkalan di Akibahara, Tokyo yang mengeluarkan minyak wangi berbau bauan badan budak sekolah
Pewangi 'Schoolgirl Urine Scent' dan 'Schoolgirl Armpit Scent' dibuat dengan bauan mirip aroma air kencing dan bau ketiak wanita budak sekolah !!
Sah gila!!
Jika kita dengar pon dah loya..wwerrrkkkk... tapi hakikatnya Jepun tetap Jepun, tetap dengan kegilaanya apabila produk ini dikatakan menjadi hits dan mendapat sambutan hangat penduduk di sana.
Biasa bagi diorang, kalau yang takde duit pon boleh ke kedai tertentu, jual underwear yang dipakai untuk mendapat wang. Yang pastinya akan ada pembeli di sana!!



SUMBER:SIAKAP KELI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arkib Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...