Terbaik Sepanjang Minggu

Isnin, 14 Januari 2013

[GR NUKILAN PENA] KENAPA & MENGAPA SEKS?

BLOG MT ini sebenarnay takde niat pon nak menjurus ke kancah politik semata-mata seperti mana dilakukan blogger-blogger lain. MT lebih gemar berkongsi pa sahaja yang menarik di hati sebagai koleksi simpanan dan rujukan suatu masa nanti apabila diperlukan. Ya la, nak mengharapkan otak ni, mana nak ingat sangat kan.

Dalam ruang waktu yang terluang, rajin juga la blogwalking ni, dan banyak-banyak blog yang diushar ialah blog berkiatan politik. Sedap baca cerita politik ni, macam duk kedai kopi la kan,politik kedai kopi. Tapi la ni dah politik kedai maya.

Dalam lama-lama tu terperasan juga la. Kenapa yea belog belpg pro BN ni selalu menggunakan entri-entri berbaur lucah, kalau tak entri, tajuknya lucah, kalau tak tajuk dan entri, gambar dan video pulak berbau lucah semata-mata untuk menarik pembaca ke blog diorang? Seolah-olah dah tak da bahan lain lagi dah. Adeh,confius. Yang selalu digebang-gebangkan yang cukup jijik dengan aktiviti seks dan lucah ni ialah pembangkang. Namun jarang sekali entri lucah yang tak berkaitan langsung dengan politik menerjah belog  pro pembangkang. Kalau yang ada pun menjawab tohmahan @ dakwaan belog pro BN. Mungkin tarbiah melalui usrah-usrah mengajar mereka lebih berdisiplin dan beradab. Bagaimana dengan tarbiah kepada pro BN pulak? Ustaz Fathul Bari tak dipandang sebagai rujukan ke? :P

p/s- Mungkin telahan MT silap tapi cer rerajin blogwalking tengok...harap maaf:P


 Catatan :- Megat Terawis =P "Like Facebook Page : http://www.facebook.com/pages/GuRiNdAm-RaSa/202342826515715

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arkib Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...